Poštovani pacijenti i posjetioci,
dobrodošli na web stranice Univerzitetskog kliničkog centara Tuzla!
Univerzitetski klinički centar Tuzla (UKC Tuzla) je jedna od najvećih zdravstvenih ustanova u Bosni i Hercegovini, sa dugogodišnjom uspješnom tradicijom u liječenju različitih vrsta oboljenja. Istovremeno je i nastavno-naučna baza fakulteta i škola medicinskog usmjerenja.
Postojeća i buduća organizacija Ustanove zasnovana je na postavljenom cilju što uspješnijeg liječenja pacijenata i očuvanja zdravlja. U tome nam pomaže napredak nauke i tehnologije, koji koristimo i usmjeravamo na pružanje usluga standardnog kvaliteta i jednakog sadržaja, ali i Vaša spremnost na saradnju.
Dolaskom u naše Ustanovu povjeravate nam brigu o svom zdravlju, koje je preduslov sretnog i uspješnog života. Želimo da se kod nas prijatno osjećate i Vaš boravak okončate što prije. Za to ćemo se potruditi, a Vas molimo da bez ustručavanja iskažete svoje želje, prijedloge i primjedbe. To će nam biti od velike pomoći. Tako ćete pomoći i sebi i nama i svima koji budu tražili pomoć naše bolnice.
Management i osoblje
UKC Tuzla je smješten na četiri lokacije
Gradina (Trnovac bb), gdje je smješten najveći broj klinika i poliklinika
Slavinovići (Izeta Sarajlića bb), gdje se nalazi Klinika za plućne bolesti i Centar palijativne njege
Solina (Rate Dugonjića bb), gdje je smještena Klinika za psihijatriju

GRADINA

Do kompleksa Gradina možete doći koristeći tranzitni put (ul. Zmaja od Bosne, tzv. Južna magistrala) i saobraćajnicom iz centra grada. Kako je u okviru kompleksa Gradina veoma malo parking prostora, savjetujemo da koristite javni prevoz. Do Gradine možete doći taksijem ili gradskim autobusom broj 3 (izlazite ispred Klinike) Ako ipak koristite automobil parkirati možete na parkiralištu preko puta Plave bolnice. Na ulazu u zgradu hirurških klinika i na ulazu kod Klinike za interne bolesti možete kupiti osnovne potrepštine (sokovi, slatkiši, sendviči, sredstva za higijenu, novine).Telefonske govornice su smještene u prizemlju i na spratovima bolničkih zgrada. Za korištenje Vam je potrebna telefonska kartica, koju možete kupiti na ulazu u zgradu hirurških grana. Aparati za tople napitke smješteni su u prizemlju bolničkih zgrada.

Bankomati NLB Tuzlanske banke, Uni Credit banke i Raiffeisen banke smješteni su na ulazu u Kliniku za interne bolesti.

Bankomat Sparkasse banke je  smješten u prizemlju zgrade hirurških grana.

SOLINA

Do klinike za psihijatriju u Solini možete doći gradskim autobusom br. 2 (polazak od Siporeksa u 6:55, 11:10 i 13:30; povratak od Klinike za psihijatriju u 7:25; 12:00 i 14:30) ili taksijem.Telefonska govornica je smještena na ulazu u objekat. Za korištenje Vam je potrebna telefonska kartica, koju možete kupiti u naselju Solina.Aparat za tople napitke je smješten u prizemlju bolničke zgrade.

Mapa kompleksa Gradina

download (3)

 

SLAVINOVIĆI

Do Klinike za plućne bolesti i Centar palijativne njege u Slavinovićima iz pravca zapada možete doći gradskim autobusom br. 4 i 8 (izlazite kod benzinske pumpe Energopetrol), gradskim autobusom br. 5 (vozi ulicom Zmaja od Bosne i izlazite na raskrsnici na kraju naselja Sjenjak

u ulici Alekse Šantića) ili taksijem. Na ulazu u zgradu Klinike za plućne bolesti možete kupiti osnovne potrepštine (sokovi, slatkiši, sendviči, sredstva za higijenu, novine). Telefonska govornica je smještena na prvom spratu. Za korištenje Vam je potrebna telefonska kartica, koju možete kupiti na ulazu u zgradu Klinike. Aparat za tople napitke mješten je u prizemlju zgrade.

Prijem u bolnicu i liječenje
Bolničko liječenje (višednevni boravak u bolnici-hospitalizacija)
Otpust iz bolnice
Kućni red
Korisne informacije

VODIČ ZA PACIJENTE

-PRAVA, OBAVEZE I ODGOVORNOSTI PACIJENATA -(pdf)

VODIČ ZA PACIJENTE SA DUŠEVNIM SMETNJAMA

-PRAVA, OBAVEZE I ODGOVORNOSTI PACIJENATA-(pdf)

 

Rezultati ankete

Rezultati ankete o zadovoljstvu zaposlenika za 2014. godinu

Rezultati ankete o zadovoljstvu pacijenata

Rezultati ankete o zadovoljstvu zaposlenika za 2013 (154KB, pdf.)

Mjerenje zadovoljstva hospitaliziranih pacijenata za 2013 (93KB, pdf.)

Uporedni rezultati mjerenja zadovoljstva hospitaliziranih pacijenata za 2009. i 2010. godinu – ukupno i po pojedinim kategorijama(53,9KB, pdf.)

Uporedni rezultati mjerenja zadovoljstva polikliničkih pacijenata za 2009. i 2010.godinu(58,2 KB, pdf.)

Informativni materijal o pojmu i načinu prijavljivanja korupcije.